معرفی کتاب / اصول برندسازی در کسب و کارهای بزرگ

پایگاه خبری پیک سیلک : مسعود قرائتی/ این کتاب چیزی فراتر از یک ترجمه خوب از یک کتاب راهنمای اقتصادی است که توسط سه تن از استادان دانشگاه که بعضی از آنها تجربه عملی (مدیریت بانک ها، مشاور و مدرس برخی موسسات و نهاد های مالی کشور) را در کارنامه خود دارند، تهیه گردیده است. به جز دکتر بابک عزیزیان دو نفر دیگر دکتر سید رضا جلال زاده و دکتر عباسعلی حاجی کریمی کاشانی هستند. این کتاب طریقه برندسازی و تاریخچه ای از برندهای بزرگ جهان و نیز آفت های برند و فضای کسب و کار را به زبان قابل فهم ...

نمایش خبر در سایت مبدا