سرمربي تيم بسكتبال ذوب آهن اصفهانميزباني كاشان به سود تيم مهرام تهران تمام شد

به گزارش پورتال خبري كاشان كاشان فرزاد كوهيان بعد از شكست ذوب آهن اصفهان مقابل مهرام تهران در مرحله رده‎بندی رقابت‎های باشگاه‎های غرب آسيا در كاشان و عدم راهيابي اين تيم به جام باشگاههاي آسيا در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت : جو سالن در اين ديدار به سود تيم مهرام بود و تيم مهرام توسط تماشاگران كاشان از ابتداي بازي تا انتها حمايت شد . وي افزود : هوادران تيم ذوب آهن قلب شان براي اصفهان مي تپد و آنقدر منطقي هستند كه متوجه شوند ما همه تلاش خود را براي رسيدن به پيروزي در مسابقات غرب آسيا و اين دي ...

نمایش خبر در سایت مبدا