همایش دارو و خود درمانی در کاشان برگزار شد

به گزارش پورتال خبري كاشان و به نقل از روابط عمومی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این همایش گفت : هر ایرانی چهار برابر میانگین جهانی دارو مصرف می کند و حدود 20 درصد از کل داروهای مصرفی در ایران به صورت خودسرانه و بدون تجویز پزشک مصرف می شود. دکتر خورشیدی افزود : خود درمانی و استفاده نادرست از داروها در جامعه به فرهنگ و رفتار نامناسب تبدیل شده که ناخواسته هزینه های زیادی را برای فرد و نظام سلامت جامعه ایجاد می کند. وی مصرف خودسرانه را شایع ترین علت ...

نمایش خبر در سایت مبدا