فوتبال دسته اول كاشانسجاد و عقاب با تقسيم امتيازات كنارآمدند

به گزارش پورتال خبري كاشان ديدار دو تيم كه امروز بعد از ظهر در ورزشگاه 15 هزارنفري كاشان برگزار شد بازيكنان دو تيم در يك ديدار سرد و كسل كننده كه هيچ طرح و برنامه اي براي رسيدن به دروازه هاي يكديگر نداشتند با تساوي يك بر يك به تقسيم امتيازات اين بازي رضايت دادند . در اين ديدار كه هردوگل دو تيم در نيمه نخست درون دروازه ها روييد ابتدا عقاب موفق شد دقيقه 15 بازي توسط مجيد قائمي دروازه تيم سجاد را بازكند . در ادامه نيمه نخست خطاي پنالتي دفاع عقاب روي محمد عباسي مقدم باعث شد تا داوراين ديدار نقطه پن ...

نمایش خبر در سایت مبدا