ادامه مسابقات واليبال ليگ برتر مردان پس از 5 هفته تعطيلي

مرحله رفت مسابقات واليبال ليگ برتر مردان پس از 5 هفته تعطيلي ، فردا چهارشنبه 23 آذر ادامه مي يابد . به گزارش خبرنگار پورتال خبري کاشان ، اين مسابقات به سبب برگزاري رقابت هاي واليبال جام جهاني 2011 ژاپن و حضور ملي پوشان کشورمان در اين رقابت ها تعطيل شده بود . با پايان مسابقات جام جهاني ، رقابت هاي واليبال ليگ برتر مردان در هفته هفتم بايست يکشنبه 20 آذر برگزار مي شد اما بر اساس اعلام سازمان ليگ فدراسيون واليبال ، تمام بازي هاي هفته هفتم به علت تاخير بازگشت تيم ملي واليبال از مسابقات جام جهاني به ر ...

نمایش خبر در سایت مبدا