با حضور 13 دستگاه امدادیمانور نقطه صفر ایمنی در کاشان برگزار شد

به گزارش پورتال خبري كاشان ، فرماندار کاشان ظهر امروز در حاشیه این مانور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 150 نفر از نیروهای امدادی از 13 دستگاه امداد و نجات شهرستان بدون اعلام قبلی در اولین مانور نقطه صفر ایمنی در صنایع شهرستان شرکت کردند. جوادی عنوان کرد: در این مانور نیروهای امداد و نجات آتش‌نشانی، اورژانس 115، هلال احمر به همراه شرکت‌های آب و فاضلاب، گاز، برق، راهنمایی و رانندگی و سایر نهادهای امدادی و خدماتی دیگر شرکت داشتند. وی یادآور شد: این مانور در نقطه صفر اجرا شد تا میزان آمادگی دستگاه‌ها ...

نمایش خبر در سایت مبدا