رئیس بنیاد ملی بازیهای رایانه ای:تولید 50 درصدی بازیهای رایانه ای بومی در افق سال 1404

بهروز مینایی در حاشیه مراسم افتتاحیه دومین دومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای (۲۰۱۳ (IRANGDC در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در گفتگو با پورتال خبری کاشان گفت: تولید این میزان بازی به طور قطع و یقین مرهون تلاشهای علمی شما دانشجویان مبتکر و دارای ایده و خلاق حاصل می شود که می تواند بازی های معتبر و بین المللی همسنگ بازی سازان خارجی متناسب با فرهنگ اسلامی را طراحی و تولید کند. وی، تامین بودجه ها و اعتبارات توسط مسئولان برای ساخت این بازیها را تاکید کرد و گفت: عملیاتی شدن تولید 50 درصدی ...

نمایش خبر در سایت مبدا