راه‌اندازي سامانه پاسخگويي به شکايات بهداشتي در کاشان

به گزارش پورتال خبري كاشان ، سيد عليرضا مروجي افزود: شهروندان مي‌توانند با تماس با شماره 1490 مشکلات و شکايات خود را در حوزه‌هاي مختلف بهداشتي با مرکز بهداشت و درمان اين دو شهرستان در ميان بگذارند. وي با اشاره راه اندازي اين سامانه در راستاي اهداف نظام جمهوري اسلامي و دولت الکترونيک تصريح کرد: اين سامانه همه روزه از ساعت هشت صبح تا 20 و همچنين در ايام تعطيل به صورت دايورت و آنکال پاسخگوي شهروندان است. معاون بهداشتي دانشگاه افزود: عدم رعايت بهداشت فردي در مراکز تهيه و توزيع مواد غذايي، عرضه ...

نمایش خبر در سایت مبدا