تناسب بین معنا و نام در بِرند
کاشان فردا ـ علی مصلحی/ ای کاش مسؤلین در تمام نظامها یک مشاور برندینگ و انتخاب نام داشتند تا برای هر چیز و از جمله سامانههایی که برای خدمت به مردم طراحی میکنند نام مناسبی با مشورت با آنها انتخاب میکردند.
در انتخاب یک نام، استانداردهایی چون رسانابودن (ارتباط معنای مناسب بین نام انتخابشده و خدمات یا مشخصاتی که به او متعلق است)، کوتاهبودن، خوش آهنگبودن، و … و از همه مهمتر اینکه تنافری با حوزه خدماتی که نام یا برند برای آن در نظر گرفتهشده نداشته باشد، باید مورد توجه باشد.
انتخاب ...